Jag vill vara lycklig på riktigt.

Först vill jag bara säga hej, och jäävlar vad länge sen det var. Jag lever fortfarande (knappt, men aa) nej men det här hänt en massa i mitt liv just nu. Panikångesten har blivit värre och massa annat i mitt liv.
Pga panikångesten som förmodligen har kommit pga stress och massa annat så har jag lagt träningen åt sidan sen innan spanien. Jag kan inte jobba, för jag vet aldrig när det här dyker upp.  Det kan komma när som helst.
 
Men jag har sökt hjälp, jag går och pratar med en kurator på ungdomsmottagningen och jag rekommenderar verkligen dom. Jag har bara gått där en gång nu, men det verkar så himla bra. Jag kommer fortsätta att gå där för att försöka förstå vad som har gjort mig så här och för att kunna hantera detta.
 
Sen vill jag bara säga att ni är så himla gulliga som fortfarande stannar kvar och kollar in min blogg även fast det inte har funnits nått att läsa. Sötnosar! :)
 
Har bestämt mig för att ta mig till gymmet i morgon och så får vi se hur det går, och gud vad jag längtar! Längtar till mitt nya, lyckliga liv.
 

Gammal bild, men den är fin ändå! Tack för att du finns där, vet inte vart jag skulle tagit vägen utan dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0