Summer

Jag verkligen älskar det här vädret, ju varmare det är desto bättre! Allting blir så mycket härligare.

Även fast jag mått dåligt så har jag hållt mig sysselsatt med underbara människor som bara får mig att må bra.

Det har blivit mycket fram och tillbaka till mamma såklart, hängt mycket med min Anna, restaurangbesök, bilträff med söta johanna, häng med jennie, ätit god räksallad i nynäshamn men pojkvän, suttit på cafen, uteserveringar, myst med iskallaproteinshaker på verandan, härliga frukostar i solen, promenader med mina fina. Vad hade jag gjort utan mina vänner, min pojkvän och familj? Jag är verkligen lycklig över att jag har er och att ni finns där när jag mår som sämst.

Här är lite bilder från min vecka ;)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0