MYSA!

Hej på er, haft en bra dag? Det har jag minsann ;) Jobb, gym. Vart bara kondition idag eftersom jag kört styrka 3 dagar i rad.  Men nu har jag och Annis fått i oss mat och ska bara duscha och sedan kolla på film. Sen är det sängen som väntar!! :)
Tycker fortfarande att det är superkul att ni är så många som läser min blogg. Hoppas ni stannar. Älskar när ni kommenterar (även avudsjuka komentarer, ger mig bara mer självförtroende :)) Men kommentera MERA!
Nu säger jag godnatt, och så får ni en tjockisblid på mig och Anna från förra året. Kommer ALDRIG se ut sådär igen!

Kommentarer
Postat av: Jennfier

TA ÅT DIG!

2012-05-16 @ 10:24:22
URL: http://livetmdjennifer.blogg.se/
Postat av: u know whoooo

Nu är det en vecka sen du bloggade senast! Kan du komma till skott nån gång eller? Eller har du fått skott i råttan? ;)

2012-05-22 @ 10:13:05
URL: http://nekolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0