MOTIVATION

This is what keps me going, att se resultat. Dom här shortsen kunde jag ha förut. För nästan exakt år sedan. Ändrade min livsstil nu februari 2012. Så jag har hållt på i 4mån. Så på fyra mänader så har jag gått ner tillräckligt mycket för att en annan person skulle få plats i mina gamla älskade short.

Själv ser jag inte en såhär STOR skillnad, men å andra sidan så ser man sig själv varje dag och inte ser det. Men nu kan jag ha kläder jag inte kunde ha förut (från när jag vägde mindre) och kläderna jag kunde ha ramlar av.

ÄLSKAR DET, det är dom här sakerna som får en så JÄVLA motiverad!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahaha

2012-05-15 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0