Kost och träning hör ihop!

Det är många som frågar om min kost, hur jag lägger upp den, när, var, hur mycket, hur många ggr jag äter osv osv. Innan jobbet gör jag i ordning lunch och mellislåda. Frukost äter jag innan jobbet. När jag kommer hem äter jag middag och efter träning äter jag mellanmål och ibland kvällsmål. Jag äter 5-6 småmål om dagen. Förutom frukost, lunch och middag som är lite större.

Jag lägger ju upp lite då då olika måltider men tänkte berätta vad jag ALLTID har i kylskåpet/frysen

Ägg
Keso
Avokado
Fetaost
Mozzarella
Grönsaker
Hälsofil
Proviva
Tranbärsjuice
Kesella
Funlight
Frukt
Minimjölk
Kyckling
Lax
Wokgrönsaker
Räkor
Hallon
Blåbär
Tonfisk
Lök
Nötfärs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0