Dagens kost

Hej mina sötnosar. Har ni haft en bra dag? Min började bra, men blev bara sämre och sämre. Måste byta jobb asså, usch mår verkligen inte bra där.
Aja jobbar nu i sommar, sen söker jag nytt!
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och taggar till till ett pass med Jillian, guud vad jag har längtat! Så hon ska få köra skiten ur mig, sen dusch och sen sängen!  SKÖNT!

Frukost; Verumfil med smak av passionsfrukt, jordbubbar. Mellanmål; Päron. Lunch; Lax, wokgrönsaker kesellatzatsiki. Mellanmål; Kesella med hallon och krossade hasselnötter. Middag;  Gryta på krossade tomater, kikärtor, campinjoner, paprika massor av vitlök. Sen blir det ett mål till efter träning, ägg och proteindryck.

Många men små måltider utspridda under dagen, håller dig mätt. Ditt blodsocker håller sig på jämn nivå, inget sötsug och förbränningen är på topp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0