UTMANING

Jag påbörjade en utmaning i måndags, som ska pågå ändå fram tills jag åker till spanien. Alltså den 9Augusti. Jag hate tänkt att börja den 9juni så att det blir exakt två månader. Men sen tänkte jag efter, och varför? Det är väl bara börja idag, just nu. Och ja det gjorde jag och det har gått skitbra.

Min utmaning är att
jag ska utföra en aktivitet varje dag, inte ha någon vilodag (om jag nu inte jag skadat mig såklart) det kan vara allt från promenader till gymmet till spela fotboll till simning tll löpning. Ja all form av aktivitet.

Det viktigaste är NÅGONTING VARJE DAG tills jag åker till spaninen!

Så nu jävlar kör vi, are you with me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0