Godmorgon

Har ju kännt mig depp nu i flera dagar, men tror att det har varit pga av jag vart sjuk och bara vart hemma. Sen tror jag att jag in för hårt med träning och allting. Man ska träna för att man kan och vill inte för att man måste. Jag vill ju träna varje dag, men fortfarande inte känna pressen att jag MÅSTE. Förstår ni? Tror att det var därför jag krashade, men nu känns det som att jag är på banan igen.
Det västa som finns är att vara sjuk och behöva vila, bara sitta hemma, ta det lugnt och inte göra ett skit. Men nu är jag ju som sagt frisk :)

Har haft en mysig och lugn morgon, har packat gymväskan ätit goood frukost bestående av verumfil blandat med kesella pauluns musli lite kokos två finnchrisps med ägg och kalkon-keso jag har även myst med världens bästaste wille. Och snart kommer tim och hämtar mig och kör mig till jobbet, Skön morgon!

Jobb, gym och pw hem. Seeen hörs vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0