Testa på diet.

Var inne på gymgrossistem för ett tag sen och hittade detta paket, jag tänker använda mig utav det i 2v tid precis innan jag åker till Spanien för att gå ner lite i fettprocent. Kosten är proteinrik så mina muskler kommer inte försvinna, vanligtvis skulle jag inte rekomendera en "pulver/bar-diet" men detta lät ändå ganska bra och det gäller bara i 2v tid, ingenting jag skulle hålla på med längre men jag är nyfiken och riktigt taggad till detta. Sååå, den 26 Juli / om 10 dagar så kör jag i gång. Kör även igång med morgon/kvälls promenade varje dag under de veckorna och även 5 styrketräningspass/per vecka är inplanerade då.
 
Jag har som sagt inte vägt mig på över 1 månad? Så den 26 och samma dag som jag åker kommer jag väga mig och så får vi se om det har blivit något minus på vågen. :)
 
Jag är riktigt taggad (särskillt nu när allt jag gör är vilar-vilar-vilar)
 
 
Här är kostshemat om ni även skulle få för er att testa :)
 
LYCKA TILL!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0