Dagens kost

Många frågar mig hur jag har gått till väga med allt med kost och träning. Det lättaste är faktiskt träningen och det finns så mycket och mycket roligt att göra. Kosten har däremot varit svårare, noll fantasi liksom. Men jag har mina matbloggar osv osv som ger mig bra inspiration. Och just nu har jag kommit in i ett bra flow med allt, dagens kost är iallafall
 
Frukost, kesella m. funlight och två finchrisps med skinka och tomat / ett stort glas vatten / kaffe
 
Lunch, kyckling sallad m. avokade och keso / med jordgubbar (älska!) / redbull
 
Mellanmål, 1/2 banan med jodnötsmör  / vatten
 
Middag, rostbiff lök i stekpanna m. sallad och kesellaröra (kesella, vitlökspulvet, chili, örtsalt) / vatten
 
Dock har det inte blivit så mycket mat idag, med tanke på att jag har powerwalkat i 2 timmar. Men man orkar inte när det är så varmt, så jag har försökt att trycka i mig lite mer än jag orkat ialf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0