Älska kesella!

Känner mig lite sjuk, ont i halsen och heelt slut i hela kroppen. Avstår från träningen idag då alltså, man ska lyssna på kroppen! Jag har ialf fått in lite promenader idag, vilket är bra.
 
Kom precis hem ifrån mamma, som fort. ligger inne på sjukhus.. Saknar henne så himla mycket och hon blir så glad när vi kommer. Tog en kaffe, rökte lite cigg gick och handla. Mysigt!
Juste kaffebryggaren gick sönder idag?! JAG KAN INTE LEVA UTAN MITT KAFFE, så upp till haninge c och köpa en ny! Köpte även nytt koppel till Wille och fyllde på mitt lager med keso och kesella =)
 
 Såååå nu sitter jag här i soffan och äter min kesella m mosade hallon och även en ny ingrediens - kakao! Gott ju! Godis typ! Mums!
 
Jaaaa, jag lever i mina träningkläder och jaaaa jag har förlorat 11cm runt bysten. NO BOBIEEES!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0