Nothing is better than this

Guud vad skönt det är att träna, har precis tränat klart.. Det är ju jobbigast nu i början att ta sig tid + att man inte ser så mycket restultat. Det ger inte den bästa motivationen, sen när man ser det mer och mer så blir det mycke lättare och blir mer motiverad till att träna. Men det gäller att ställa sig på dom där jävla träningsmaskinerna, köra som där passen och försöka ha kul. Tex med bra musik, funkar hur bra som helst. Har man väl kommit dit så är man klar inom en timme, hur bra känns det inte efter? Joo skit bra! Det ända jobbiga med mig är att jag måste träna varje dag annars känner jag mig typ skit sämst dagen efter. Jag blir så hård mot mig själv, det är bra på vissa sätt. Men ändå inte liksom. Klart jag måste vila någon dag i veckan.. Men men, måste jobba på det!
Men jag är så jävla stolt över mig själv, att jag verkligen har tagit tag i träningen och lever mycket hälsosammare. Att jag kan pusha mig så hårt och kontrolera mig själv så bra. CRED TILL MIG!



- Just nu, äter apelsin och dricker kaffe! Snart efterlängtade sängen men Tim och Wille! GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0