Kommentar från tidigare..

som jag glömt att svara på, har accepterat den men glömt att svara antar jag :P


Sara: Kan du inte berätta hur mycket mer du vill gå ner då? :) Önskar dig lycka till i alla fall, hoppas du blir nöjd sen jag tyckte du hade jättefin kropp redan nu :)
Och kan du inte berätta vilken metod du använder? Jag tolkade nog fel förut, trodde du svälte dig själv och därför skrev jag att det inte funkar att svälta och sen dricka alkohol. Hoppas du inte tog åt dig, förlåt.


SVAR: Tack så mycket, jag tycker också att jag har fin kropp! Känner bara att jag behöver bli mer fit och att jag vill bli av med lite fett. Har inga spec kilon jag vill gå ner utan bara bli nöjd eller a mer än nöjd!
Jag svälter inte mig själv, såklart jag äter? MEEN jag äter mycket mindre och bara nyttigt!
Metoden är väl den att äta mindre, fler ggr och absolut ingenting onyttigt. Sen äter jag inga kolhydrater. Sen får man ha sina småtips att blir man lite hungrig så kan man ta ett glas citronvatten, det hjälper samma med kaffe. Sätt upp bilder på hur du vill se ut, det får din motivation på topp! Unna dig inte skit mat, unna dig bra mat eller varför inte ett par dyra skor eller kanske en bikini?

Hoppas du blev nöjd med ditt svar, PUSS!

MEGAN FOX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0