2 Januari 2012

.. 'är helt slut efter jul och nyår. Plus att jag börjar bli sjuk också, vaknade i morse och kunde knappt andas.. Igår vart det en lugn dag, firade första dagen på året med att käka på max. Från och med idag är dieten igång, inge kolhydrater och låt kalori halt. Börjar gymma den här månaden eller nästa,  SOMMAREN 2012 HERE I COME!
Har precis tagit ett bad med lilla Wille, nu känner jag mig fräsch igen efter nyår.. Håret var en stor tova med hårspray, glitterspray och champange bara. Fy faan! Men nu är det leent igen, efter klippningen är mitt hår så jävla lent och produkterna jag köpte är så jävla gymma!

Mitt nyår var GRYYMT! Det kunde fan inte blivit bättre, bra musik, skitsnygg, fina vänner, mycket tequila shottning och champange över allt! Lägger upp bilder strax!




lägger upp en fin blid på en fin vän också,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0