Anledningen

till varför jag inte bloggat är många. För det första har jag åkt fram och tillbaka in på akuten. Fått fler återfall, måste vila nu. Det vill säga vila från träning och jobb. MÅSTE vila upp mig innan Spanien, SOM ÄR OM 6DAGAR!!!
Andra anledningen är att jag faktiskt har gjort mycket , alltså träffat mina bästa, varit på bröllop, firat min fina på fridays, varit på grönalund. Osv osv, så lugnt har det inte varit även fast det kanske hade varit de bästa. Men jag har haft det så himla bra och mysigt så jag klagar inte :)
 
Har fått medicin nu och väntar fortfarande på svar, jag vill börja träna igen nu nu NUUU
varför
 
 och vem fångade inte brudbuketten? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0