SATC & SOLO

Det blev lite dag igår, haha. Kan man verkligen säga. Kul hade vi iallafall, kvällen började med att jag och jennifer drack lite granna hemma hos henne och sedan drog vi till en bar? här i tungelsta. Drack lite cider och spelade biljard.. Sedan kom en utav hennes gamla vänner Robert gull och då bestämde vi oss för att dra vidare.. Och resten  av kvällen behöver vi inte ta upp här ;)
Idag är jag heeelt död, bara legat hemma och tagit det lugnt. Vi ska jag göra min kväll bättre med SATC och SOLO. God natt på er alla galna ROCKSTARS ..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru du din lilla mutta! Svarar du inte när man ringer för? Och varför ringer du upp när man redan pratar i tele? xD

2011-10-24 @ 01:11:23
URL: http://nekolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0