Jobbääääät

Så nu är jag i ordning gjord. eller a, lite smink och mykläder. Min chef ringde nyss och frågade om jag kunde komma in tidigare, så det fick bli så  :)
Tänkte visa er min fina våg, vägde mig i förrigår och då hade jag gått ner 4,5kg. Jag tänker inte berätta vad jag vägde från början, jag gör det när jag gått ner till den vikten jag ville.

I MORGON ÄR DET JU FREDAG? Det händer en massa saker, ska på bio  (breaking dddddaaaaawwn) ska följa med Anna till sollentuna, hon ska vara med i en sångtävling. Och sen ska det bli massor med party, som vanligt ;)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan du inte berätta hur mycket mer du vill gå ner då? :) Önskar dig lycka till i alla fall, hoppas du blir nöjd sen jag tyckte du hade jättefin kropp redan nu :)



Och kan du inte berätta vilken metod du använder? Jag tolkade nog fel förut, trodde du svälte dig själv och därför skrev jag att det inte funkar att svälta och sen dricka alkohol. Hoppas du inte tog åt dig, förlåt.

2011-12-01 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0