Dagens måltid/er!

Hej på er! Kom precis hem ifrån jobbet och haninge c, köpte torrshampoo. Behövs verkligen för mitt slitna hår (om jag inte tvättar det varje dag blir det fettigt) Jag har testat hur många torrshampoon som helst, men H&Ms är den bästa. Den täcker verkligen och blir inte vit. Den är awesome!
Den här veckan har jag försökt att äta lite mer än vanligt, eftersom jag knappt kan sova på nätterna. Äter fortfarande lite, men fler ggr per jag.
Frukost 1 knäckemacka med keso
Lunch ett halvt äpple och lite kyckling gryta
Mellanmål 2 flatbröd (haha, älskar namnet!) med ost på
Snart middag då blir det köttfärsås, utan grädde och utan pasta
. Så mycket godare utan och så mycket nyttigare?
Juste, fick en present utav ett barns föräldrar idag. Tyvärr så äter jag inte choklad å dom åker i soptunnan! ;)



- på jobbet idag, asmysigt med pojkvännens tjocktröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0