black is the new red

Hej på er, sitter här och dricker mitt kaffe som vanligt. Jag gick upp 3 och en halv timme innan jag börjar idag för att jag skulle lämna wille hemma, åååh jag saknar honom redan. Hatar att lämna honom på morgonen..
Jag har haft huur mycket tid på mig som helst nu på morgonen, men har typ inte gjort någonting förutom att sminka mig och klätt på mig? Aja, det är skönt att inte stressa iallafall.

Jag fattar inte att det är två dagar kvar till jul? Det är helt sjukt vad tiden går fort.. Det ska bli så himla mysigt. ÄLSKAR JU JULEN! Jag ska vara överallt. Jag ska hem till tims mormor, till hans morbror, jag ska vara hemma och kanske hälsa på Anna. Ett problem har jag och det är vad jag ska ha på mig? För några veckor sedan fick jag jättefina smycken utav tim som är röda, så jag tänkte ha dom och typ en svart klänning bara? Röda naglar, röda läppar typ? Det funkar ju, eller?




- kör på midiekjol och en randig tröja baaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0