Wrong

Åhh älskar träning och nu vet jag faktikst inte hur jag skulle kunna leva utan den? I början var det jobbigt, men nu har jag alltid ett leende på läpparna på väg till gymmet. JAG ÄLSKAR DET, känslan under tiden och känslan efter. Man mår sååå bra, så mycket bättre! Mitt mål är att bli så thigt som möjligt, att få muskler på armar, mage, ben, axlar ja överallt! ÅHH, vill bara dit nu. Det går sakta men säkert och det ska det göra, för då gör man rätt och vet att man kommer att stanna där.
Konditin i all ära men att träna med vikter är bättre, roligare. Förbränningen håller igång lääänge efter passet. Längre än kondition. Många tjejer gör så jävla fel och tror att dom kommer bli skit biffiga bara för att de tränar med vikter? Haha, nej inte direkt. Det tar hur lång tid som helst, hur mýcke mat och protein för att komma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0