Tjafan!

Tjaa på er mina fina läsare! Förlåååt för att jag inte har bloggat alls mycket i helgen, men har hängt med Anna och varit bakis. Bara tagit det lugnt helt enkelt, har inte haft orken alls till att blogga.
Men men, i fredags vart det såklart utgång. Jag böjd på hela partajet som gick på nästan 4000, grymt kul hade vi ialf. Rasmus hade också jättekul, det är ju det som räknas :)
I lördags kom dit hit massa folk för att fira honom också, skit mysigt det med. Vart lite fika, promenader och tacos. Satt även i solen både lördagen och hela söndagen, skööönt!

Kom precis hem typ, hade möte med jobbet till kvart över 7, så är ganska slut just nu. Ska blogga klart, hoppa in i duschen och gå och lägga mig bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0