Spontantatoo



I tisdags träffade jag Anna en stund, vi satt ute i solen och fikade och helt plötsligt så var vi inne på studion och tatuerade oss. Jag funderade en stund på vad jag skulle skriva, sen blev de det här och jag är skit nöjd! Man ska inte ändra sig för någon annans skull, jag är jag och gillar du inte mig så skiter väl jag i det :)
Jag och Anna har bokat in en ny tid nästa månad
, WIHO! Vill göra en till med text, på revbenen. Så som Megan Foxx har, ni vet? Men jag vet inte om jag ska göra där riktigt än, har ju inte gått ner all vikt som jag ska än och gör jag en stor tattoo och går ner ännu mer i vikt kommer den se helt fuckad ut sen! Dessutom om det ska vara snyggt men en tattoo där ska man vara skinny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0