Mycket nu

Nu är det mycket på gång och de gillar vi, älskar att ha hela dagarna fulla med ärenden och saker att göra.
Nu framöver släpps musikvideon, ser fram emot de som fan. Hoppas på att realisen är nu i veckan. Får reda på det i morgon, ahååålkls är så jäääävla nervös över hur den blir.
Sen nu i helgen ska jag boka bord på rich inne på sture, broshan fyller år så efter det blire utgång! Kommer bli awesome! Sen helgen efter det ska jag på lyxkryssning med mina mostrar och mamma, kommer också bli grymt. Sen har jag bokat tid för en ny tattoo den 4 april. Ska även boka resa i slutet på månaden.
Och där emellan är det jobb, träning, fixa naglar, hårfärgning, tandblekning. osv osv.

Juste skulle ju köpa mina ray-ban men dom fanns inte (den färgen jag vill ha) så dom har beställt in dom, så de kommer nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0