Godmorgon

Har ni haft en mysig helg? Det har verkligen jag, jag behövde verkligen den här. Mår mycket bättre förutom att jag har börjat blivit sjuk igen(???) .. Har lite ont i halsen men ska till gymmet ialf, men jag kommer ta det lugnt och gå på bandet bara. Så att jag kan bli bra till tisdagen för då ska vi köra skiten ur Nyström och Björne ;) Hihi, men jag vet inte hur det blir än på tisdag om jag ska iväg och träffa folk från musikvideon, kolla på videon, dricka lite skumpa, vi får se och den har kommit ut då!

Nu ska jag göra ordning min shake, hör av mig innan jag drar. Ni får titta på lite bilder från förra helgen så länge ;) Mello + ollan















kolla blicken! haha!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0