Be ready

Är hemma hos tim nu, han är dock inte hemma än. Han jobbar till 21.00 och då blir det bara hemmamys. Så jävla skönt, eftersom jag ska upp i tid och gå promenad, sen ska jag träna också. Skit dåligt att träna när man är bakis så det blir nog bara 1-2 vin glas ikväll. Vi ska laaga god mat och bara slappa i soffan. Behöver verkligen det!
När jag kom hit kollade jag igenom min kamera och jag har ju HUR mycket bilder som ni inte sätt än, wanna see?



misslyckad hoppbild, heron haha



rockade ett örhänge, vart f'n tog det andra vägen? Hah



bebis, <3



möööms





partypics








musikvideoinspelningen, kan inte berätta så mycket nu men jag kan ju säga att jag hade grymt kul och att jag kommer träffa Erik på tisdag igen och då kan jag berätta mer!



first tatoo



Som ni ser så gick det inte att vrida bilderna, men ni ser nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0