Avundsjuka kommentarer..

.. är det inte lite uttjatat? Aja, en tjej skrev (såklart anonym) en kommentar för några sagar sedan så hon funderar över varför jag inte fått några kommentarer "om jag nu har 100 läsare"  Och inte fan vet jag de? De får du nog fråga mina läsare (inklusive dig) varför?
Sen.. dom kommentarerna du får är utav de små toppbloggarna på blogg.se typ "hej, hur mår du", "jo bra, själv då?" typ.. Haha, för att du tror att du ska få mer läsare? Och för att lära känna dem genom era bloggar för att du hoppas på att bli länkad och få deras läsare?
Haha, aldrig att jag skulle länka en 13 åring för att hon ska länka mig och hoppas på att få några mer i statestiken? Som dessutom också är 13.. HAHAHA!



- can´t help that im gorgeous and interesting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0