Har. En. Dålig. Dag. Punkt.

Heeeeej, hoppas att ni är på bättre humör än mig. Jag vet inte varför men idag känns allt skit och jag vill bara ligga i sängen och dö. Men det kan man ju såklart inte göra, jag har massor att fixa i form av städning, promenera, träning och matlagning...

Jag har en period just nu bara, det kommer såklart gå över och jag kommer bli bättre men jag vet inte.. Kanske jag satsar för hårt? och det tar stryk på min kropp och mitt psyke? Jag vet inte, något jag vet är att jag ska träna nu och så får vi se hur jag mår sen. Jag vill satsa hårt, men jag vill må bra också! Allt jag gör just nu är jobb - träning - jobb - träning osv osv, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0