SPANIEN

Jag, mamma, min kusin, 2 utav mina mostrar & ANNA har bokat resa till spanien. Vi åker den 9augusti och jag längtar som fan redan. Vi har ju lägenhet där så allt vi behöver betala är resan och fickpengar, awesome! Det kommer bli mycket sol och bad, mycket shopping och bara ha det så jävla kul. Det bästa är att Anna hänger med dit, sist jag var där var 2010 (bilden är ifrån sist) . WOOOPAAAAAA
Ett mål är att MINST gå ner 7kg till tills dess, men det kommer jag klara galant det är ju 5 månader kvar. Jag vill inte sätta för höga mål, mitt mål är 7kg och det känns bra. För det vet jag att jag kommer klara. Kommer köra skiten ur mig tills dess! Om jag inte är sjuk hela tiden dvs, men ska vila nu. Ska vila ialf över påsk och så får vi se hur jag mår därefter. Men kommer köra på vanliga kosten ialf, inge godis för mig i påsk! ;) Hatar ändå påskgodis, eller a egentligen allt smågodis. Så det ska gå bra :)



Vill du, kan du! Har du viljan, har du styrkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0