Depp..

Ligger just nu i sängen och deppar, hatar allting just nu.. JAG HAR BLIVIT SJUK IGEEEN(???) Hur sjuk kan en människa bli liksom? Men jag får nog skylla mig själv, låter mig aldrig bli tillräckligt frisk innan jag börjar med träningen igen.. Men ååååh, aja nu har jag bestämt mig att vila ordentligt, dvs inga promenader, inget gym, inget festande (fast det gör inte mig nått), men jag måste bli frisk, helt frisk!
Aja, så nu ligger jag här i sängen och trycker i mig celcius och mina Fatburner´s (Ska visa er sen vilka och berätta vad jag tycker) för att inte deppa ihop helt.

Juste köpte en platta celcius igår på icamaxi, olika smaker så jag tänkte berätta om dem sen också!





Ont i halsen, snorig, trött, hängig, sur, arg, förbannad och allmänt deppig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0