trött chey men kör på ändå

Kom hem nyss, efter lite skoj med syster. Dom hade gjort det så mysigt i centurm med en massa julpynt. Vi fikade och åt sallad, och vanligt bryggkaffe (Latte innehåller på 300kcal per glas, a BIG nono!) och jag handlade ett klädersplagg till min nyårsoutfitt :) Visar sen.

Ja juste, fick en kommentar om varför jag super när jag går på min diet. Och eftersom jag har valt att få i mig en viss mängd kcal, så vet jag hur mycket jag kan dricka för att klara min diet. Jag håller mig till kcal helt enkelt, och som sagt jag äter ju inge godis, chips och så vidare så jag kan få i mig alkohol :)

Trodde att jag skulle bli hemma ikväll med pojkvännen och bingolotto (jag vet kärringvarning, ÄLSKAR bingolotto) men nej, min vän fyller år i morgon så jag måste förbi och säga grattis och blir nog där ett tag! :)



- omg i´m georgeous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0