TIPS!

Godmorgon mina söta vänner. Sitter här och dricker kaffe och försöker pigga till lite.. Mitt hår är så jävla slitet, så jag tänkte komma med lite tips för att få det lent och fint på bara några veckor.

* Använd alltid heat protector innan hårföning och plattning
* Försök att inte använda hårfön eller plattång så mycker som möjligt
* Istället för balsam, kör hårinpackning
* Sov med fläta
* Borta aldrig håret när det är blött
* Köp en dyr hårinpacking och använd den en gång i veckan (dom är mycket bättre än de billiga)
* Om du ska färga håret hemma, använt toning. Inte färgning!

Jag har en toning i håret nu, och efter som jag hade väldigt rött hår innan så kommer den färgen fram ju mer jag blöter håret, det bli alltså bara snyggare och snyggare! :) LOVE IT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0