Förlåt

.. för dålig uppdatering. Det har vart så himla mycket nu. Det var party med Anna både på julafton och juldagen, så mysigt vi har haft det. Hon blev överlycklig över sin julklapp! Always and forever babe!
Igår vart det shopping, handlade massa småsaker inför nyårsafton, kan visa er senare. Lite glitterspray, smycken osv. Färgade och klippte även håret i haninge c, nu är det rött igen. LOVE IT! Men det blev super kort, dock.. Men det växer ju ut som tur är :)
Idag åker jag till CRT och köper ny hund mat till Wille, han hatar sin mat som han har nu. Sen ska jag åka förbi mediamarkt och köpa en ny digitalkamera på rean, lär ju vara kaos men MÅSTE ha en kamera till nyår..
I morgon åker jag till Ella och gör naglar, så himla skönt med nya fräsha naglar.



- tavlan jag köpte, en bild på oss och så står det always and forever <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jen som du alltid skriver om vad har hänt med henne då? dissat?

2011-12-29 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0