Sunday, chillday

Det betyder alltså solsidan och gosa ner sig i soffan ikväll. Skönt, är helt sluuut från igår! Hade det riktigt mysigt med Nathalie och Björne. Började med att jag tog mig till Nathalie och vi började föra med lite vin och shottar. Sedadet dn mötte vi upp Björne på tåget och drog sedan till Woken, det nya stället. Har inte varit på det nyöppnade men det sög där, visst det var lite större med folk ÖVERALLT, kunde knappt andas. Så vi drog vidare till collage och sedan hamnade vi på laroy och sedan kom tim och hämtade mig och vi hämade även upp söta Jennifer och drog donken, hon är så kul min snutt! Yrrol skämt heela vägen hem <3
Har förrästen blåsor över hela mina fötter utav mina jeffery.. Bajs på er som  säger att det är som skönaste skora att parta i, eeee neveeer! Någon som vill köpa dom? 
 
Hur snygg var i natta i håret? Mums ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0