Min 20års dag om en vecka

Jag kan verkligen inte fatta att jag snart är 20år, det känns som att det var i går jag hade min maskerad och då blev jag 18? Tiden går så fort..
Men hade tänkt att jag och mina närmsta vänner skulle börja hemma hos mig med lite pigilinshotar (favorit) :) och lite annat gott att föra med, sen tänkte vi bara dra en fet utgång :)
 
Sämst på att blogga, i know. Men de har vart mycket nu med övningsköra och teoriplugg. Mitt mål är att ta körkortet innan sommaren, tänker defenitift inte stressa mig till körkortet, för att se betala massa pangar och kugga. Sen är ju jag skit förskitig så jag vill kunna och vara HELT säkert på körningen innan jag kör upp. Så till vår/sommaren ska jag ha tagit mitt körkort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0