IM BACK

Typ liver rullar på typ.. eller inte. Jobb står typ helt stilla, har ringt som en galning idag om jobb och massa dagis har skrivit upp mig som vikarie nu och det är bara vänta på att de ska ringa. Man får liksom ta de som går. Vill egentligen plugga men tänker göra det längre fram, vill ha lägenhet först. Så just nu är det prio ett.
Bloggen har kommit i sista hand just nu men det ska jag försöka ändra på :)
 
Och det här med träning, jag har kommit tillbaka och det känns hur bra och skönt som helst. Samma med kosten. Har säkert gått upp allt jag gick ner från feb-juli (10kilo), känns nästan så. Men jag tänker inte deppa för de, det var ju mitt val? Men nu är jag ialf tillbaka, och jag vill stanna här :) Jag vet att jag kan, kunde jag då kan jag ju nu?
Imorgon ska jag och Anna gå på ett "glitch workout" grupppass. som är 2 (!!) timmar långt. Lär ju dö,
 
Kommer alltså nu börja med mina recept, matdagböcker, träning, och ge er motivation igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0