A good night

Hade verkligen en jättemysig igår kväll, bra sällskap, gamla vänner även bästavännen Jocke träffade jag och det var huuur länge sen som helst vi träffades. Folk drack, kollade på race, drog och käkade på max. Sen drog vi till brasserian. Jag skippade både att äta max och dricka alkohol såklart. (Har druckit en gång på en hel månad, hur grym? Så jävla grym. Om man jämför men gamla Amanda) Drack loka hela kvällen, och vet ni vad.. jag hade kul ändå! :) Självklart kan man ha kul utan alkohol ;)

De gångerna jag får dricka är midsommar, i göteborg (vi åker på onsdag efter midsommar), spanien. Får se hur det går, men just nu känns det som att jag kommer klara det!







Jag, Jocke, Fifty och nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0