Panikångestattack

Anledningen till varför jag inte har bloggat, har haft vilo dag igår och även idag. Det hände på gymmet, konstig
 känsla det där. Det har hänt förut, man tror att man ska dö bokstavligttalat. Åkte in till akuten, det hände på gymmet, skakade, yr, svinfärdig, svag, fick hjärtklappningar, ont i huvudet, mådde illa.
 
I vanliga fall vill jag inte skriva ut sånna här privata saker, men vill bara säga till er att man måste ta hand om sin kropp. Annars säger den ifrån och då blir det faan inge kul. Vill kroppen vila, låt den vila! Träna inte för hårt, (bara ni mår bra av det) sätt inte för hög press på er. Njut utav livet och må bra.
 
Känner mig bra just nu och får säga till mig själv att ta det lugnt, jag stressar igenom allt, spelar ingen roll om vad det gäller. Vill bara må som bäst igen! It can only gets better from this point.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0