you can run but you can´t hide

Hej på er snyggingar! Idag har det vart en lååång dag på jobbet. Känns verkligen att det är måndag och att fredagen är lååångt borta. Men men, nu var det en timme sen jag åt så nu blire träning på crosstrainern + lite situp, rumpträningar och vikter. Kör ungefär 45 min idag, kommer nog inte orka mer.. Är så himla slut i kroppen efter helgen..
Just nu sitter jag och internetshoppar men hittar inte så jävla mycket, men ska kolla lite till efter jag tränat så visar jag er sen vem jag har beställt! ;)

Dagens måltider
Frukost: Actimel + en knäckemacka
Lunch: Sallad + ett halvt äpple
Mellanmål: En knäckemacka med ost och gurka
Middag: Lax och broccoli
Efter träningen brukar jag ta en frukt!



- Träning sen mys framför tv med bejbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0