Snökaaaos!

Hey girls and bbbboys! Kom hem för en stund sen, GUUUD vad det blåser och snöar ute.. USCH, wille och jag höll på att flyga iväg med vinden liksom. Träffade Jen på bussen också och planerade lite för ikväll, vi får se hur det blir och var det blir ;) Men kul ska vi ha! Vill bara att det ska bli kväller så jag får börja dricka! Dricker såklart vin, absolut inte öl men absolut vodka går skit bra ;) Vet ni hur mycket kcal det är i öl? Heelt sjukt mycket. Det är det ju i alkohol i överhuvud taget men vin utan sprite blir det för min del (kan ju dricka alkohol efter som jag följer fortfarande mitt kcal intag) ! Ska strax träna lite här hemma, sen blir det dusch och middag sen jävlar!

Dagensmåltider

Frukost; Ingen. Hann inte, inte bra!
Lunch; En kyckling file med grönsallad.
Mellanmål; Äggröra gjort på två ägg, kryddad med cayenne pappar.
Middag; Känner mig propp mätt, så vet inte om jag ska äta någon? Men blir nog hungrig efter träningen
Alcohol; JÄVLIGT MYCKET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0