SMARTASS

BRAVO Amanda, här sitter jag och beställer en massa från interner utan varen legg eller pass? Jippi, kommer inte få hämta ut mina saker förren det är gjort. Ska fixa både pass och legg i morgon eller på onsdag. Så lär ju inte kunna hämta ut mina skor och kläder förren nästa vecka, BUHUUU! Det suger ju.. Det mesta jag längtar efter är ju såklart mina Jeffery, men ska nog inte gå ut i helgen ändå.. Börjar bli sjuk och så borde jag ta det lite lugnt med festandet!
Aja, haft en bra dag iallafall då? Det har jag, vart skit skön dag på jobbet och den gick jätte fort.. Så nu har jag keekat och bara tagit det lugnt (har lite ånget för att jag inte kan träna idag, eftersom jag är sjuk) .

Dagens måltider
Frukost: Ingen
Lunch: Rivna morötter + en potatisbulle (höll på att svimma så var tvungen att få i mig lite kolhydrater)
Mellanmål: Ett halvt äpple
Middag: En halv kyckling + keso
Dryck: Kaffe, vatten och 2 red bull

Har inte kunnat äta knappt idag och åter igen för att jag är sjuk, men det jämnar ju ut sig iallafall med att jag inte har tränat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0