Never going back

Hej ni fina, sitter just nu här framför datorn och myser med Wille. Han är så söt när jag kommer hem, han blir ÖVERlycklig. Min lilla sötboll! Har precis käkat är proppmätt, min magsäck har krymt hur mycket som helst på hur kort tid som helst? Behöver inte äta alls mycket för att bli mätt, men det är ju bra eller? :P Eller kanske inte med tanke på hur mycket jag tränar. Men men det går i rätt riktning iallafall. Jag har inte vågat ställa mig på vågen sen jag började min kost och träning, första andledningen är väl att jag är rädd för att jag inte gått ner nått. Den andra är att skulle jag inte ha gjort det så kommer jag bli ÄNNU hårdare mot mig själv och det är typ omöjligt. Egentligen har jag ingen målvikt och bryr mig inte om hur mycket jag väger utan att jag vill se snygg ut. Men vill inte ställa mig på vågen och se att ingenting händer liksom, ni fattar!
När jag börjar se stora förandringar så kommer jag ställa mig på vågen och så kommer jag berätta för er hur mycket jag har gått ner och på hur lång tid. Kommer nog inte berätta mig startvikt förrän jag har fått den kroppen jag vill ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0