Kör bara kör,

Hejsan alla vackra, kom precis hem ifrån affären. Har handlat en massa gott och nyttigt! Är så jävla trött på bara kyckling och sallad.. Måste ju variera lite så att detta kan bli en livsstil och inte något jag kommer hålla på med i några månader och sen lägga av när jag nått min mål vikt.. Då går man ju upp lika fort igeen? Så nej, måste verkligen lära mig att laga nyttiga rätter, så länge får jag kör på kyckling och lax typ haha!

Dagens måltider
Frukost: En halv avokado
Mellanmål: Ett äpple
Lunch: Lite fisk + rivna morötter
Mellanmål: 3 kalkonbitar + paprika
Middag: Kyckling + broccoli, 2 mackor knäckemackor med avokado (utan smör)

Är så gryymt mätt nu, så mycket som jag åt idag (särskillt till middag) har jag inte gjort på ett tag så det vart mycket för min lilla magsäck.
MEEEN nu blir det träning, rumpa, axlar, armar, kondition á 1 timme.



- kyckling, lax, avokado, keso, knäckebrö, päron, apelsiner, kryddor och massa grönsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0