IT´S FRIIIDAYY TOMORROWW!

Nyduschad, guud så skönt. Nu är jag skiit trött, efter jobb träning och bad :P Så nu vill jag bara gå och lägga mig. Ska upp ungefär halv 6 i morgon, börjar halv åtta. Buuuäää! MEEEEN det är ju fredag i morgon vilken känns hur skönt som helst och då skiter jag i ifall jag börjar halv åtta eller tolv på dagen :P  I morgon ska jag till min låtsas farfar som fyller sjuttio, det är typ öppet hus med middag, migel och party. Haha härlig han är!
På lördag åker jag till mina älskade kusiner och mostrar och morbröder och hejåhå hela släkten på mammas sida ända till Uppsala (är ju född där, har jag sagt det?) Ska bli super kul eftersom jag inte träffat dom på ett tag! Blir nog att dricka där också ;) Haha, istället för att unna mig en massa godis och chips så unnar jag mig alkohol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0