I get a good feeling

Om 20min blir det träning igen, tänkte lägga upp dagens måltider och en bild från idag. Nu blir det kaffe och cigg sen träning som sagt. Kör det vanliga idag! Nu vid löning ska jag köpa månadskort på antingen sats eller najaden i handen. Vi får se vilket utav gymmen som har öppet längst, så det passar både mig och min Anna, som ska joina mig! :)

Dagens måltider:
Frukost: Red Bull
Mellanmål: Äpple
Lunch: Keso + lite honungs melon
Mellanmål: Två knäckemackor med ost på
Middag: En halv laxbit med keso + wookade grönsaker

Ser kanske inte så mycket ut? Men det är vad jag äter på en dag, sen dricker jag kaffe och citronvatten. Ingenting annat förutom ett undantag någongång ibland då jag kan ta en Red Bull!
Detta funkar skit bra för mig och som sagt blir jag hungrig efter träning tar jag en frukt. Sen är det duscha och sova som gäller så har inte så mycket tid till att äta ändå haha! För att jag hinner äta så många ggr på jobbet är för att jag jobbar på en förskola och barnen äter mellanmål, lunch och har fruktstund. Så det passar mig skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0