HERREGUD

.. helt slut idag igen.. Haha, när jag verkligen har börjat med något går jag ALL in! Kan inte "bara" träna typ tre ggr i veckan á 1 timme. Utan varje dag och kör verkligen slut på mig själv. Nu jävlar ska jag ha tillbaka min sjukt snygga kropp! Är så jävla taggad och hoppas på att jag är fit till sommaren.

Idag har jag inte gjort nå speciellt har jobbat, träffat min lilla Anna en stund och tränat!

Klickade hem lite smått igår, ingenting spec. Mest basgrejer så som jeans, linnen, tröjor. Tänkte kolla lite idag också om jag hittar nått snyggt ;)

Dagens måltider
Frukost: En apelsin
Mellanmål: Fetaost + rivna morötter
Lunch: Kyckling + sallad
Mellnmål: 2 knäckemackor med gurka
Middag: Samma som lunchen
Nu ska jag äta en morot också ;)




- nu ska jag hoppa in i duschen, byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0