GODMORNING LOVEEERS

Hur mår ni idag? Bakis? Jag mår skit bra, är lite trött bara. Vaknade kl 7 och var hur pigg som helst så det var bara att gå upp!
Hade skit kul igår, mycket människor god mat och fööör mycket vin haha! Drack rödvin, det är det "nyttigaste" att dricka utan alkoholhaltiga drycker, visste ni det?
Lovade att jag skulle ha med mig kameran och det hade jag också, men inget minneskort haha(!!) så det blev inga bilder.. :(
Har hunnit äta idag, äggröra blev det för att det är gott och enkelt! Tänkte hinna gå ut och pw innan vi åker, tar ungefär en timme att åka och vi skavara där ett. Måste hinna duscha osv osv..



- Smink från igår, FREESSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0