Godeftermiddag

..
Vaknade till kl sju i morse pga att Anna messade mig.. Hon hade väl tråkigt, haha tack älskling!

Jaag älskar min ny digitalkamera, den är grym! Men jag saknar min system, allting blir så mycket finare med den. Plus att jag och Anna har ett litet projekt som vi ska börja med snart, lär bli hur snyggt som helst!
Aja, just nu sitter jag och dricker kaffe med tims mamma. Snart åker vi till ica och handlar lite skit och hon ska köpa en sån här kattställning ni vet? Haha,  Wille kommer nog älska den han också.. ;)

Jag undrar hur länge mitt hår kommer hålla sig så här fint med färgen och slitaget på håret. Jag har ju sån här färgbomb som jag använder när håret blir uttvättat, så jag hoppas det håller sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0