Färgbomb

Hejsan svejsan, allt bra? Det är skit bra med mig, är lite trött bara.. Måste piggna till inför ikväll, just nu sitter jag med färgbomben i håret. Dom är verkligen asgrymma, skomsamma för håret och det blir som när man precis har färgat det. Är skittaggad för ikväll, ska supa mig skiiiit full. Haha, :P Har tränat och städat rummet efter jag kom hem också, så skönt när det är nystädat, varför kan jag inte ha det så jämt?

Sitter med folie ihåret för att bomben ska värka snabbare så nu får ni en bild på söta wille istället! Lägger in outfit och sminknig senare. JUSTE, vad faan ska jag ha på mig? Har 45min på mig att sminka mig och hitta outfit och sminka och fixa håret.. Måste nog skynda mig nu, men först..

Dagens måltider
Frukost: Knäckemacka utan smör med keso
Mellanmål: Inget idag
Lunch: Köttfärssås utan pasta utan grädde + bönor och majs
Mellanmål: Liten äggröra + keso
Middag: På festen, ingen aning om vad det blir? Men äter ingenting onyttigt i varje fall ;)

PÖÖÖÖÖS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0