EMPTY

Håller på att kolla flygbiljetter ner till spanien (har jag sagt att vi har hus när nere förresten?). Ska åka ner med mamma, moster, kusin och ANNA! Kommer bli hur kul som helst, party all night looong! Vet inte riktigt flygbolag som vi ska åka med, rekomenderar ni något? Vi kommer åka i augusti, kanske lite tidigt att kolla biljetter nu men alltid kul att drömma sig bort lite. Och skönt om man har biljetterna bokade redan eller vad säger ni? Fast har nog inte råd den här månaden, haha har så mycket som jag vill/behöver inhandla.. tänkte faktiskt göra en lista, så jag själv kan kolla så jag inte glömmer nått ;)

Inhandlas/betalas den här månaden:


Frisör, ny hårförg ;)
Naglarna

Mobilräkning 1200;-
Tandläkarräkning (missade en gång)
Systermkamera laddare 1200;-
Hämta paket för ungefär 5000;-
Busskort (åker just nu på smsbiljetter, jävligt billigt)
Gymkort!!!!
Ska försöka lägga undan pengar
Willes försäkring
Utgångar?!?



och massa småskit som bio, smink, skönhetsprodukter osv..



- puss på er mina söta läsare! (ni börjar bli ganska många btw, ME LIKE!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0