Happier than i ever been

Hej på er sötnosar! Vad gör ni? Förfestar? eller kanske förbereder er på hemmakväll? Själv ska jag vara med min älskade Anna, vi ska dricka lite vin och snacka en massa skit ;)
Körde ett pass med Anna idag, blev dock inget Bodypump för oss.. Kom för sent, men men vi rockade gymmet iallafall!

Dagens måltider:
Frukost: Havregröt + kanel
Lunch: Lite kyckling och grönsaker + bulgur
Mellanmål: Nötter
Efter träning: Banan
Middag: Tacos
Dryck: Vatten kaffe, 1 red bull + MASSOOOOR AV VIN!

IDAG firar jag mig och mitt liv, för att jag har världens bästa pojkvän. Världens bästa bästakompis, för att jag bara är så grym med träningen och för att jag är så grymt snygg. Kan man fira det? Haha
, jag kan ;)











Kommentarer
Postat av: Anna

Du är världens bästa bästavän :) Och nu tycker jag att uppdateringen är gles igen asså. Tycker du kan blogga mer! :)

2012-02-15 @ 00:53:26
URL: http://nekolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0